הבית לא משרת אותכם ואין לכם מושג מה לעשות?

לאורך השנים אני שומעת מאנשים משפטים כמו - "בנינו בית ולא חשבנו על ... ועל ...", "בנינו לפני שנים ועכשיו ...",
ועוד משפטים רבים בסגנון הזה, אנשים עוברים שינויים לאורך השנים, הצרכים משתנים, אורך החיים משתנה,
הדינמיקה בבית משתנה, החיים הם דינמים ויש בהם הרבה שינויים.
אנשים חיים בבתים שלא מתאימים לאורך החיים שלהם מתוך מצב של חוסר ידיעה כיצד לשנות את המצב, או מתוך
מחשבה שכל שינויי יהיה כרוך בכספים רבים.
אנחנו חיים בבתים ומתרגלים להתנהלות מסוימת שנראת לנו מתוך הרגל שהיא האפשרות היחידה להתנהל בתוך אותו
הבית, במיוחד במקרים שחיים הרבה שנים באותו הבית.
במקרים כאלו אני מציאה לאנשים להשתמש בשרותיי היעוץ האדריכלי שלי, בשירות הייעוץ אני מעלה את התוכנית של הבית על המחשב, עורכת פגישה עם האנשים שבה אני מקשיבה לצרכים שלהם, מקשיבה מה טוב בבית שלהם, מה חסר בבית שלהם  ולפי השיחה איתם בונה הפרוגרמה לבית שלהם, במקביל נערכת שיחה לגבי התקציב שעומד לראשותם או
לפעמים אין תקציב ובוחנים אלו יכולת יש להם, יש כאלו שיודעים לצייר יפה וכאלו שיודעים לעשות כל מיני עבודות כפיים
קטנות, כשכל החומר נמצא על שולחני אני עורכת בדיקה מה ניתן לעשות בכדי להתאים בין הבית לפרוגרמה.
הבית צריך לתמוך באורך החיים שלנו.


תגובות