אנשים ובתים

אנשים ובתים, בתים ואנשים זה שילוב של אלפי שנים, מתקופת המערות דרך תקופת הצריפים והפחונים ועד תקופת בתי הבטון והבלוקים, בתי העץ והפנל המבודד, ועוד מבחר שהולך וגדל.
אנשים שיש להם בית מגיעים אלי ואומרים אנחנו רוצים להוסיף חדר לבית, אנחנו רוצים להוסיף קומה לבית, אנשים שרכשו מגרש מגיעים אלי ואומרים אנחנו רוצים לבנות 150 מ"ר, אנחנו רוצים לבנות בית שטוח, לכולם אני אומרת את אותו הדבר לפני שאתם מחליטים איך ומה בונים צריך לבחון מה נכון לכם.
לבחון מה נכון לכם זה השלב הראשוני לדעתי, השלב הזה שבו אני יושבת עם האנשים מכירה את האורך החיים שלהם, מכירה אותם, מבינה את ההתנהלות שלהם בביתם, לומדת להבין אותם, מהמקום הזה ביחד אנחנו מתחילים להבין מה הצרכים והרצונות שלהם, מה התקציב שעומד לרשותם ומכאן מתחיל התכנון, מכאן מתחילה עבודת היצירה, יצירה של בית שתומך באורך חייהם.
מגיל קטן תמיד הוקסמתי מיכולות היצירה של האדם, מבניית ארמונות בחוף הים,
דרך שינוי חדרי בבית הורי אין ספור פעמים, דרך לימודי אדריכלות, והדרך
נמשכת ואני מאחלת לעצמי עוד המון שנים של התפתחות בתחום שכל כך קסום בעייני.
כל מפגש בין אנשים ובתים מיוחד בעייני, לאורך השנים זכיתי לעבור את התהליך
גם עם אנשים שעשיתי עבורם שינויים פנימיים בייתם, גם עם אנשים שעשיתי עבורם תוספות לביתם וגם עם אנשים שעשיתי עבורם בתים חדשים,
כל מפגש כזה הוא שונה ומיוחד, המטרה שלי לחבר אנשים לבתים שתומכים באורך חייהם.
עבדתי עם מגוון דרכי בניה בטון, בלוקים, עץ, פנל מבודד, ועם מגוון סגנונות בניה הכל בהתאם למה שנכון ללקוחות, אני רואה חשיבות גדולה בשימוש בתאורה טבעית, באוורור טבעי, השילוב בין המבנה לגינה מאוד חשוב בעייני, כל עבודתי נעשית בתלת מימד כולל הטופוגרפיה וכולל הרהיטים והכלים הסינטרים, הכל נעשה בתלת מימד בצורה שנוחה ללקוח כך שיוכל להבין ולהרגיש את המבנה, 
כפי שאמרתי המטרה שלי לחבר אנשים לבתים שתומכים באורך חייהם וכך לשמחתי קורה.
תודה רבה לכם!

תגובות