הצילו, הנכדים מגיעים ואין מקום !!!

הילדים שלנו גדלו והתחתנו והיום יש לנו הרבה נכדים,

חלקם גרים בארץ וחלקם בחו"ל 💏

הבית שלנו בית קיבוצי קטן שמתאים בדיוק לצרכים שלנו 🏡

כשהילדים מגיעים עם הנכדים – אין מקום !!!

פעם היינו פורסים מזרנים על השטיח בסלון,

נולדו נכדים והילדים התבגרו וכבר לא נוח לישון על מזרנים, רוצים מיטות

פעם היו דירות אירוח בקיבוץ, הכל היה מסודר ופשוט.

היום הכל משויך ואנחנו נשארנו עם ביתנו הקטן,

בית שאנחנו מאוד אוהבים אותו,

בנוסף לכך חשוב לנו לשמור על הסגנון החיצוני של הבית שיישאר אחיד כמו של שכנינו.

לאורך השנים קיבלתי הרבה שיחות כאלו,

למדתי הרבה על ההיסטוריה הקיבוצית,

יש לי אליה הרבה כבוד והערכה.

אצל אחת המשפחות אחרי שהגעתי אליה ובחנתי את ביתה,

חשבתי איך אפשר במינימום השקעה לייצר חלל גדול יחסית,

חלל נוסף לחללים הקיימים בבית,

כמובן כל זה עם שמירה על המראה של השכונה.

העליתי את הבית על המחשב,

והתחלתי לסובב אותו לכל מיני כיוונים,

לפתע עלה לי רעיון להרוס את שתי גגות הרעפים שהיו קיימים

במקומם לבנות גג רעפים אחד. 

לנצל את החלל שנוצר כחדר נוסף, החדר שהמשפחה כל כך רצתה.

מאוד חשוב לי להקשיב ללקוחותיי,

להבין את האוכלוסייה המבוגרת שכל חייה חייתה בקיבוץ.

אני משתדלת לעשות זאת עם המון הערכה,

אני מסבירה ומובילה אותם בתוך התהליך שנכון להם,

אני מבטיחה להיות קשובה וסבלנית ללקוחותיי.

ומה איתכם, גם לכם יש ילדים ונכדים שבאים להתארח לכמה ימים?

אשמח לשמוע אילו פתרונות מקום אתם מצאתם?


   לפני ....                                                            
                                            .... אחרי



               

                  

תגובות